lørdag 17. september 2011

Pakke fra Gammelhuset


Denne flotte lampen fra Bloomingville har jeg kikket på hos Gammelhuset, og her om dagen kom den merkelig nok i posten til meg...




Den blanke innsiden gjør at det blir et veldig fint lys av den.





Lysekronen har blitt forvist til stua, og enn så lenge får den nye lampen lyse opp på kjøkkenet. Planen er at den skal henge i kjøkkenet i Lunden med tid og stunder, men det kan godt hende at vi velger å beholde den hjemme.





Ble veldig glad da jeg så at den har stoffledning,  for det passer så fint til denne type lamper.





Toalettkost  fra Bloomingville bestilte jeg også herfra.





Snille Ellen hadde lagt ved en nydelig innpakket overraskelse også...





...og spenningen steg da enda en fin innpakning kom til syne!





Inni lå det såpe som luktet utrolig godt!

Tusen takk for gaven og for kjempegod service, Ellen!






6 kommentarer:

Hulda sa...

Virkelig ei fin lampe! Så flott og enkel. Passet godt over bordet. Du har stylet så fint også. Jeg har en lampe i fattigmannssølv fra bloomingville, den har også stoffledning. I høst kjøpte jeg ei sikksakklampe derfra. Det er et fint merke.

Mamsens hus sa...

Lekker lampe. :)
Ønsker deg en fin lørdagskveld.

EKTE INTERIØR sa...

Kjempepen lampe! Virkelig pen hos deg. Og stoffledning er den der lille ekstra detaljen som gjør forskjellen! Bungalowputen kommer til å bli perfekt hos deg! :))

EKTE INTERIØR sa...

Hei Mona! Kan du sende meg en mail med ditt navn + din adresse så kommer det snart en pakke fra BUTIKLANTHANDELN til deg! :) ekteinterior@gmail.com

Husmannsplassen i Hidlesundet sa...

Så fin lampe du har fått deg! Så kjekt at det klaffer så godt. Koselig gave hun la med! Gammelhuset gir god service, ja:-)
Ønsker deg en riktig fin søndagskveld!
Klem:-)

Hilde - Feien og Fjong sa...

Skikkelig fin! Er òg på jakt etter ein slik lampe. Merkeleg det der med at det plutseleg kjem pakkar i posten. Eg ventar og spendt på ein STOR pakke. Eit bilete som skal opp på veggen.

Legg inn en kommentar