søndag 15. april 2012

Med fare for...





... å gjenta meg selv, blir det soveromsbilder her i dag også. Vegger og tak er nå ferdigmalt, og denne helgen ble gulvet slipt også. Dermed er det klart for å males i fargen "Morgendis".

Når en først har gulvslipemaskinen i hus må en nytte på, og gulvet på loftstua og kjøkkenet fikk også pusset seg. Loftstua skal få malt gulv, mens kjøkkenet er vi litt usikre på enda.
Det mest praktiske ville vært å male det lys grått, men siden stuegulvet er umalt tror jeg ikke det blir så fint.


3 kommentarer:

Mattisheimen sa...

Åh, dere får det så fint i Lunden! =) Likte den blåfargen veldig godt, altså.

Tusen takk for godord om Stina Saga! Blir så utrolig glad for slike tilbakemeldinger :) Og, ja. Kan love at det har vært mye - og vanskelig - research. Er ikke barebare når tidsepoken ligger så fjernt fra vår :)

Klem Renate

Saras stove sa...

For et herlig rom! Fine fargevalg, og listene og karmen rundt vinduet var utrolig flott!

MissMette sa...

Så koselig å titte inn her
til deg ღ herlig å følge
med på oppussingen og alt
det fine dere gjør :) Liker
denne fargen så godt, her
kommer det til å bli koselig

- du vant på min giveaway
i dag, send meg navn og adr
så skal jeg sende deg en liten
ting ღ Ha en fortsatt fin kveld
Klem fra Mette

Legg inn en kommentar