tirsdag 23. september 2014




I går benyttet jeg anledningen til å knipse litt bilder i Lunden mens jeg ventet på koselig besøk :-)



 

Dronning Ingrid skal få overvintre i Lunden i år i håp om
at den kommer igjen til neste vår.



 



Et par Norges-glass er fine å bruke til 
lyslykter når en tar bort glasslokket før en setter i t-lyset.




Veldig mye koseligere med lukten av nybakt focaccia i huset enn
malingslukten som tidligere har dominert her ;-)




Noen glimt fra stuene...



 



 


...og fra et høstdekket bord.
"Blå fasan" fra Egersund er et servise jeg ikke blir lei,
og som passer til det meste.



 




 

Veldig hyggelig å tilbringe en mandagskveld
i Lunden uten noe annet på "to do-listen" enn 
å spise mat i hyggelig selskap :-)


Ha en fortsatt fin uke!






5 kommentarer:

angie sa...

sie haben es sehr gemütlich!!! ich liebe den alten ofen, das porzellan und die herbstdekoration!!! und der geruch und duft vom fladenbrot kam bis zu mir in meinen blog!!!!! liebe grüße von angie

Mitt Blogglandia sa...

Nydelig høstbord! :)

Caroline sa...

Så flott det er i Lunden!
Ser ut som et kjempekoselig hus,dere har gjort et fantastiak arbeid her!
Ønsker deg en fin høstuke:)
Klem Caroline

Maria - Min oldemors hus sa...

Det er så artig å tenke tibake på første begynnelsen da jeg blei kjent med Lunden via bloggen, og så sammenlikne med nå. (",) Kos deg med høsten!

loftkroken sa...

Sukk så fint <3

Klem

Legg inn en kommentar