torsdag 9. oktober 2014




En surferunde på nettet og vips hadde jeg funnet en del 
favoritter jeg kunne tenke meg til kjøkken, bad,
 soverom og stue i Lunden.
 Greit å ha ønskelisten klar i god tid før jul ;-)






Vannkoker og brødrister fra SMEG
Servise fra Green Gate
Emaljebøtter og ildfast form fra Ib Laursen Gammelhuset.no
Kost/brett og oppheng til koster/koster fra Gammelhuset.no









Vindusfolie fra Bramaling.no
Søppelbøtte, toalettkost og såpedispenser fra Vipp.com
Dørskilt bad fra Byggnadsvårdsbutiken.se
Dørskilt Toilet fra Nordhjem.dk
Toalettrullholder (lyst tre) fra Doorhandlesdirect
Toalettrullholder (mørkt tre) fra Hinspiration








Sengetøy fra Hansen & Dysvik
     Kid.no 
             Jones & Tomlin 
           Lexington    
           Gammel skuvseng fant jeg her





Antikke litermål fra qxl.no
Ørelappstol STRANDMON fra IKEA
Skinn Gotlandsfår fra Ebbes Butik
Vegghengt lyslykt fra Bloomingville
Tapet EDITH fra Sandberg
Litermål i tre fra Ellos
Skoleplansje "Hvitveis" fra Byggnadsvårdsbutiken.se


Ha en fin torsdag :-)










1 kommentar:

Camilla G. Maaland sa...

Ser et par ting som kan inkluderes på ønskelisten til jul her! :-) Muligens er jeg så svak at jeg må snope litt før den tid. Hvor er det hvite sengetøyet med "hull" i fra? Huske bestemor og bestefar hadde sånn på hytta!

Legg inn en kommentar